niedziela, 3 maja 2015

Makijaż i nowości firmy Delia Cosmetics




Jeśli jesteście zwolenniczkami niedrogich kosmetyków i chciałybyście wypełnić swoją kosmetyczkę po brzegi to warto zwrócić uwagę na nowości, które proponuje firma Delia Cosmetics. W dodatku jest to firma z województwa łódzkiego, a warto wspierać rodzimych producentów.



Lakiery Coral
Zdobyły moje serce. Mają fantastyczne pastelowe odcienie, zwłaszcza cielisty 01 oraz 06. Nie są to lakiery szybko schnące, ale w porównaniu z lakierami Golden rose, które doprowadzają mnie do szaleństwa, schną znacznie szybciej.



Cienie Soft eyeshadow
Moim ulubieńcem jest przepięknie mieniący się różowy odcień o numerze 20 i właśnie dziś użyłam go do makijażu. Jeśli nie przepadacie za błyskiem na oku brzoskwiniowy kolor nr 19 zdobędzie wasze serce. Cienie trwałością dorównują firmir Sleek. Do mojej jasnej karnacji pasują genialnie.

Róż Multicolor Blush
Róże składają się z trzech odcieni można je stosować na dwa sposoby: mieszając wszystkie razem albo każdy z osobna. Dają delikatny satynowy efekt, nie narobimy sobie nimi plam. Ja posiadam dwa odcienie jeden bardziej różowy 01 drugi z przewagą brązów 02. Jedyne do czego można się przyczepić to opakowanie. Nie wygląda zbyt solidnie i pewnie szybko się rozpadnie, ale czemu znowu przepłacać za samo opakowanie jeśli produkt jest wartościowy.
Kolor 01 możecie ocenić w moim makijażu. 


Baza pod makijaż rozświetlająca
Baza ma lekko różowawy kolor i nie zawiera widocznych drobinek. Daje bardzo delikatny efekt zdrowej rozpromienionej cery. Nadaje się do cery normalnej i mieszanej.

Błyszczyk Star like lipgloss
To kosmetyk idealny dla osób lubiących pięknie owocowo pachnące kosmetyki.  Jest mocno klejący i zawiera drobinki. Użyłam go do makijażu.


Odżywka do brwi i rzęs Eyelash Creator
Ciesze się, że pojawiło się coś takiego w asortymencie tej firmy zwłaszcza, gdy w modzie są gęste brwi.
Co do działania to oczywiście na efekty trzeba poczekać.

Żel do brwi Eyebrow Creator
Żel ma bardzo delikatny brązowy kolor i raczej na brwiach będzie niewidoczny. Co oczywiście ma swoje plusy jeśli zależy nam bardziej na utrwaleniu niż kolorze.



1 komentarz:

  1. mam ten lakier z delii. taki różowy z drobinkami i jest spoko. nieźle się trzyma, w miarę szybko schnie i super wygląda.

    OdpowiedzUsuń